Prevádzkovateľ internetových stránok www.ticketsmart.sk je spoločnosť DATATRADE, s.r.o. , so sídlom Moyzesova 12, 953 01 Zlaté Moravce, IČO: 35960132, DIČ: 2022072591. Spoločnosť je zapísaná v OR Okresného súdu Nitra, oddiel Sro, vložka č. 17207/N (ďalej len "Poskytovateľ"). Poskytovateľ vydáva v súlade s ustanovením zákona č. 40/1964 Zb., Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov a zákona č. 250/2007 Z.z., o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov tieto:
PODMIENKY POUŽÍVANIA
I. Všeobecné ustanovenie
Poskytovateľ na svojich internetových stránkach www.ticketsmart.sk umožňuje Zákazníkovi získať vstupenku na určité podujatie / službu (ďalej len "vstupenku"), ktoré organizuje, resp. poskytuje tretia osoba – Organizátor, ktorý nie je právne ani majetkovo prepojený s Poskytovateľom. Poskytovateľ sprostredkováva uzatvorenie zmluvy medzi Zákazníkom a Organizátorom, na základe ktorej príde následne k dodaniu objednanej vstupenky či poskytnutiu služby. Organizátor podujatia, resp. služby (ďalej len "Organizátor"). je v ponuke podujatia / služby vždy presne identifikovaný. Zákazník uskutočnením objednávky akceptuje tieto Podmienky používania zverejnené Poskytovateľom na internetovej stránke www.ticketsmart.sk. Tieto Podmienky používania bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti Poskytovateľa, Zákazníka a Organizátora.
II. Obsah vzťahu medzi Poskytovateľom a Zákazníkom
Obsahom vzťahu je záväzok Poskytovateľa, umožniť Zákazníkovi získať informácie o podujatí a vstupenku na podujatie / službu poskytovanú Organizátorom v ponuke a záväzok Zákazníka zaplatiť za túto vstupenku dohodnutú cenu Organizátorovi k rukám (na účet) Poskytovateľa za stanovených podmienok.
III. Objednanie vstupenky
Elektronická objednávka sa stáva záväznou vyplnením všetkých formulárom predpísaných údajov a náležitostí zo strany Zákazníka a jej odoslaním Poskytovateľovi. Objednávka je prijatím návrhu zmluvy na dodanie vstupenky či poskytnutie služby Organizátorom, ktorej uzatvorenie Poskytovateľ len sprostredkováva a ktorý návrh Zákazník prijíma odoslaním objednávky. K uzatvoreniu zmluvy sa nevyžaduje formálne potvrdenie objednávky Poskytovateľom ani Organizátorom.
Zákazník vyhlasuje, že je plne spôsobilý na uzatváranie zmlúv cez internet. V prípade, že ponuka Organizátora je spojená s predajom alkoholu, tabakových výrobkov, či ponukou svojou povahou nevhodnou pre osoby mladšie ako 18 rokov, Zákazník môže zrealizovať nákup vstupenky, len v prípade, ak ku dňu konania podujatia, resp. poskytnutia služby dosiahne 18 rokov veku. Zákazník tiež vyhlasuje, že spĺňa iné podmienky uvedené v konkrétnej ponuke, pričom berie na vedomie, že Poskytovateľ nezodpovedá za to, že Zákazník uvedie nesprávne (nepravdivé) údaje pri zakúpení vstupenky. Zákazníkovi nevzniká voči Poskytovateľovi nárok na vrátenie ceny za vstupenku v prípade, ak si ju zakúpil na základe nesprávne, resp. nepravdivo vyplnených údajov v objednávke, pričom vzhľadom na svoj vek, či nesplnenie iných predpokladov ju nie je schopný využiť.
IV. Dodanie vstupenky
Za doručenie vstupenky Zákazníkovi sa považuje doručenie emailu s odkazom na stiahnutie elektronickej verzie vstupenky na e-mailovú adresu uvedenú Zákazníkom. Príslušný odkaz na vstupenku je aktívny prinajmenšom do konca uverejnenia podujatia na stránke Poskytovateľa. V prípade, ak o to Zákazník výslovne požiada v rámci objednávky vstupenky, bude mu vstupenka zaslaná v papierovej podobe na adresu Zákazníka, ktorú za tým účelom oznámi Poskytovateľovi, pričom Zákazník si je vedomý, že v tomto prípade znáša náklady spojené s doručením vstupenky.
V. Podmienky použitia vstupenky
Vstupenka je cenina a predstavuje potvrdenie o zaplatení služby / podujatia ponúkaného Organizátorom, umožňujúce jej majiteľovi vstup na Podujatie, na ktoré bola zakúpená. Vstupenku nie je možné ponúkať na ďalší predaj, vrátiť do predaja, vymeniť alebo svojvoľne vytlačiť jej duplikát. Pozmeňovanie, falšovanie alebo kopírovanie Vstupeniek je trestné. Vstupenka je platná len s kontrolným QR kódom, bez úprav a poškodenia, na jednorazový vstup na Podujatie, na ktoré bola zakúpená (s výnimkou Vstupenky na Podujatie trvajúce jeden a viac dní /tzv. permanentka/, ktorá umožňuje opakovaný vstup na Podujatie počas jeho trvania), a nie je možné ju použiť na vstup na iné Podujatie. Po opustení miesta konania Podujatia je Vstupenka neplatná, s výnimkou Vstupenky na Podujatie trvajúce jeden a viac dní.
VI. Cena a platenie
Cena ponúkanej vstupenky / služby je vždy uvedená v ponuke na internetových stránkach www.ticketsmart.sk v rámci pozvánky na podujatie zverejnenej Organizátorom. Poskytovateľ je poverený Organizátorom na výber finančných prostriedkov od Zákazníkov za kúpu vstupenky / služby v prospech Organizátora.
Spôsob platby:
Prevodom na účet – Zákazník sa zaväzuje zaplatiť dohodnutú cenu vopred, najneskoršie nasledujúci pracovný deň po doručení informačného e-mailu
Platba kreditnou kartou
Platba platobnou bránou napr. Trustpay
VII. Bonusy za propagáciu
Poskytovateľ je oprávnený poskytovať Zákazníkom a Organizátorom bonusy a zľavy na poskytované služby / propagované podujatia, a to najmä v prípade, ak Zákazníci a Organizátori propagujú služby Poskytovateľa a zabezpečia, že tretie osoby využijú služby Poskytovateľa práve vďaka tejto propagácii. Tieto bonusy budú poskytované výlučne na základe osobitného oznámenia Poskytovateľa na internetových stránkach, resp. na sociálnych sieťach a budú obsahovať podrobnejšie podmienky poskytnutia týchto bonusov. Bonusy budú poskytované najmä v podobe:
zľavy z ceny vstupenky na podujatie / službu Organizátora
zľavy na služby Poskytovateľa poskytované Organizátorovi
zľavy na reklamné a propagačné predmety ponúkané Poskytovateľom
priama platba na základe nazbieraných bonusových bodov za splnenia podmienok stanovených Poskytovateľom
VIII. Zodpovednosť Poskytovateľa a Organizátora
Informácie o podujatiach a službách uvedených na internetových stránkach www.ticketsmart.sk sú poskytované na základe informácií získaných od Organizátora a Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za ich správnosť. Vzhľadom k tomu, že vstupenky sú dodávané a služby poskytované priamo Organizátorom, nesie Organizátor zodpovednosť za riadne a včasné zorganizovanie podujatia či poskytnutie služby. Zákazník je tak povinný svoje práva, hlavne zodpovednosť za vady, či prípadné reklamácie uplatňovať priamo u Organizátora. Poskytovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za podujatie organizované Organizátorom, nakoľko Poskytovateľ o podujatiach / službách prostredníctvom svojich internetových stránok len informuje a umožňuje Zákazníkovi objednanie služby u Organizátora. Poskytovateľ nezodpovedá tiež za žiadne škody vzniknuté v súvislosti s návštevou podujatia / použitím služby. Na požiadanie Zákazníka mu poskytne Poskytovateľ identifikačné a kontaktné údaje Organizátora, ktorými disponuje.
IX. Odstúpenie od zmluvy
V prípade, že Organizátor nezorganizuje podujatie, prípadne neposkytne objednanú službu z dôvodov na jeho strane, má Zákazník právo odstúpiť od zmluvy a požadovať vrátenie zaplatenej čiastky. Zákazník má právo odstúpiť od zmluvy tiež v lehote 7 kalendárnych dní od doručenia vstupenky (podľa čl. IV ), a to bez uvedeného dôvodu a bez akejkoľvek sankcie. Odstúpenie od zmluvy musí byť Poskytovateľovi a v kópií Organizátorovi doručené najneskôr 7. deň od doručenia vstupenky nie však neskôr ako do 24 hodín pred začiatkom Podujatia. Odstúpenie od zmluvy z akéhokoľvek vyššie uvedeného dôvodu musí byť učinené písomnou formou (splnené i prostredníctvom elektronickej pošty).
Vzhľadom k tomu, že platba za vstupenku je prevedená na účet Organizátora, je Zákazník povinný o svojom odstúpení informovať i Organizátora, aby v prípade, že celá platba ešte nebola Poskytovateľom prevedená Organizátorovi, mohol Poskytovateľ vrátiť platbu Zákazníka späť Zákazníkovi. Nároky Zákazníka voči Organizátorovi zostávajú zachované bez ohľadu na to, či došlo k vyúčtovaniu prijatej platby Poskytovateľom voči Organizátorovi.
X. Ochrana osobných údajov
Poskytovateľ v plnej miere rešpektuje a chráni osobné údaje Zákazníkov a to v zmysle osobitného dokumentu o ochrane osobných údajov, ako aj v zmysle príslušného zákona. Zákazník odoslaním objednávky v zmysle týchto Podmienok udeľuje Poskytovateľovi svoj súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov: mena, priezviska, e-mailovej adresy, telefónneho čísla, dátumu narodenia a IP adresy (ďalej všetko spoločne len ako „Osobné údaje“). Tento súhlas so spracovaním Osobných údajov udeľuje Zákazník Poskytovateľovi na účely uzavretia a sprostredkovania uzavretia zmluvy medzi Organizátorom a Zákazníkom na dodanie vstupenky či poskytnutie služby Organizátorom pre Zákazníka, ktorej uzavretie Poskytovateľ sprostredkováva, pre účely realizácie práv a povinností z tejto sprostredkúvanej zmluvy a pre účely zasielania reklamných informácií a obchodných oznámení Zákazníkovi. Zákazník udeľuje tento súhlas so spracovaním Osobných údajov na dobu neurčitú, pričom berie na vedomie, že takto udelený súhlas môže kedykoľvek odvolať písomným odvolaním adresovaným Poskytovateľovi. Ochrana osobných údajov Zákazníkov, ktorí sú fyzickými osobami, je zabezpečená v súlade so zákonom č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení (ďalej len „zákon o ochrane osobných údajov“).
Zákazník berie na vedomie, že je povinný uvádzať svoje Osobné údaje správne a pravdivo, a že je povinný bez zbytočného odkladu informovať Poskytovateľa o akejkoľvek zmene svojich Osobných údajov. Zákazník odoslaním objednávky v zmysle týchto Podmienok potvrdzuje, že poskytnuté Osobné údaje sú správne, presné a pravdivé a že bol Poskytovateľom poučený o tom, že sa jedná o dobrovoľné poskytnutie Osobných údajov. Zákazník ďalej prehlasuje, že bol poučený o tom, že svoj súhlas so spracovaním Osobných údajov môže vo vzťahu k Poskytovateľovi odvolať písomným oznámením doručeným na adresu Poskytovateľa.
V prípade ak by sa Zákazník domnieval, že Poskytovateľ alebo ktorýkoľvek sprostredkovateľ uskutočňuje spracovávanie jeho Osobných údajov v rozpore s ochranou súkromného a osobného života Zákazníka alebo v rozpore so zákonom, má právo požiadať Poskytovateľa o vysvetlenie a o odstránenie závadného stavu; Zákazník sa v takomto prípade môže taktiež obrátiť priamo na Úrad na ochranu osobných údajov. V prípade ak požiada Zákazník o informáciu/e o spracovávaní svojich Osobných údajov, je Poskytovateľ povinný takúto informáciu Zákazníkovi poskytnúť. Požiadavky Zákazníka ako dotknutej osoby podľa ust. § 20 ods. 1 písm. a), d) až f) zákona o ochrane osobných údajov splní Poskytovateľ bezplatne. Informácie podľa ust. § 20 ods. 1 písm. b) a c) zákona o ochrane osobných údajov
Poskytovateľ poskytne Zákazníkovi ako dotknutej osobe bezplatne s výnimkou úhrady vo výške, ktorá neprekročí výšku materiálnych nákladov spojených so zhotovením kópií, so zadovážením technických nosičov a s odoslaním informácie/í Zákazníkovi ako dotknutej osobe. Poskytovateľ vyhovie požiadavkám Zákazníka ako dotknutej osoby podľa § 20 zákona o ochrane osobných údajov a písomne ju informuje najneskoršie do 30 dní od ich prijatia. Zákazník zároveň súhlasí s tým, že Poskytovateľ je oprávnený poveriť spracúvaním jeho Osobných údajov aj sprostredkovateľa/ov a to na základe zmluvného vzťahu medzi Poskytovateľom a sprostredkovateľom/mi alebo na základe písomného poverenia sprostredkovateľa/ov Poskytovateľom; aktuálny zoznam týchto sprostredkovateľov bude vždy uverejnený na internetovej stránke www.ticketsmart.sk . Zákazník odoslaním objednávky v zmysle týchto Podmienok taktiež udeľuje svoj súhlas so zasielaním reklamných informácií súvisiacich so službami Poskytovateľa a Organizátora na elektronickú adresu Zákazníka uvedenú v odoslanej objednávke vstupenky/služby, ako aj súhlasí so zasielaním obchodných oznámení Poskytovateľom na túto adresu; Zákazník odoslaním objednávky v zmysle týchto Podmienok potvrdzuje, že tento jeho súhlas so zasielaním informácií a obchodných oznámení udeľuje dobrovoľne a je oprávnený tento súhlas kedykoľvek písomne odvolať písomným odvolaním doručeným na adresu Poskytovateľa.
XI. Záverečné ustanovenia
Tieto Podmienky používania platia v znení uvedených na internetovej stránke www.ticketsmart.sk v deň odoslania elektronickej objednávky, ak nie je medzi účastníkmi písomne dohodnuté niečo iné. Ak odošle Zákazník objednávku po dni, v ktorom došlo k zmene podmienok, platí, že so zmenou súhlasí. Vzťahy, ktoré neupravujú tieto Podmienky používania, sa riadia všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými na území Slovenskej republiky. Webová prezentácia iných objektov, na ktoré internetové stránky Poskytovateľa odkazuje, nie sú pod kontrolou Poskytovateľa a ten preto nezodpovedá za ich obsah či vzhľad. Poskytovateľ zároveň nenesie žiadnu zodpovednosť za reklamu či propagáciu prevádzkovanú akoukoľvek treťou osobou prostredníctvom internetovej stránky www.ticketsmart.sk. Tieto Podmienky používania sú platné a účinné od 01.08.2013.